Autor Tema: Automobilizam, pogledaj auto.  (Posjeta: 7259 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline navigator

  • * Vlasnik Foruma *
  • Pro
  • ******
  • Postova: 2524
  • Karma: 14
  • One Planet
    • Balkan
Automobilizam, pogledaj auto.
« : 04.01.2009 - 11:27:05 am »
Lanča delta je idealan odgovor na tri temeljna, često i međusobno suprotna, zahtjeva klijenta današnjice. Nudi prostranost velike limuzine, ali uz dužinu kompakta, snagu sportiste, ali uz ekološki nivo emisije izduvnih gasova i ekonomičnu potrošnju, opremu najvišeg nivoa, ali uz realnu cijenu. Lanča delta dakle, zadovoljava potrebe današnje prestižne mobilnosti zahvaljujući "downsizing" logici.

U ovaj kontekst ulazi i premijera 1.9 tvin turbo multidžet motora sa 190 KS (Euro 5), inovativnog agregata koji potvrđuje napore "Lanča automobila" na polju zaštite okoline kako u segmentu smanjenja emisije izduvnih gasova, tako i u smanjenju potrošnje. Sve to uz još veće isticanje briljantnosti, elastičnosti i užitka upravljanja koji oduvijek izdvajaju model.

Novi 1.9 tvin turbo multidžet nastao je iz 1.9 multidžet motora, a proizveo ga je FPT (Fiat Pauertrejn Tehnolodžis) i predstavlja najmoćniji motor u svojoj klasi, jer nudi najveću snaga od 190 KS i najveći obrtni moment od 400 Nm pri 2.000 obrtaja u minutu, zahvaljujući sistemu turbo napajanja u "dva stepena" koji ga izdvaja od drugih.

Naime, posebnost 1.9 tvin turbo multidžet motora predstavlja primjena dva turbopunjača. Jedan kompaktni, manji, koji garantuje brz i snažan odgovor pri najnižim brzinama, te jedan veći koji osigurava vrlo visoku snagu. Posebno, zahvaljujući pneumatskim brizgaljkama koje nadzire elektronska centrala, do 1.500 obrtaja u minutu u funkciji je "mala" turbina. Od 1.500 do 3.000 obrtaja pridružuje se i velika. Preko 3.000 obrtaja u funkciji je samo ova posljednja.

Osim toga, ukoliko se uzme u obzir visoka izlazna snaga, 1.9 tvin turbo multidžet direktno se takmiči sa benzinskim motorima isključivo sportskog karaktera. Bez da računamo da se dostupnost od oko 70 odsto obrtnog momenta već pri 1.250 obrtaja u minutu pretvara u trenutan odgovor motora na svaki zahtjev klijenta. Najzad, uparen sa šestobrzinskim ručnim mjenjačem, novi 1.9 tvin turbo multidžet motor nudi izvrstan užitak upravljanja koji je teško dostići, kao što to pokazuju i vrijednosti najveće brzine 222 km/h i ubrzavanja od 0 do 100 km/h za nepunih 7,9 sekundi.

Uz ove uzbudljive performanse, potrošnja i emisija izduvnih gasova automobila lanča delta 1.9 tvin turbo iste su kao i kod 1.9 multidžet motora sa 150 KS: 5,7 l/100 km u mješovitoj vožnji, uz emisiju CO2 jednaku iznosu od 149 g/km. Kao kad biste kazali da se postiglo povećanje snage za skoro trećinu uz energetski trošak koji je jednak nuli. A nismo uzeli u obzir da je novi motor homologiran na Euro 5.
« Zadnja izmjena: 01.11.2009 - 08:22:39 am navigator »
> Domains & Hosting <> Web Design<>BalkanBoard.com Forum
Jedna planeta, na njoj smo svi zajedno!
Balkan Chat soba

Sebastijan|97

  • Gost
Odg: Automobilizam
« Reply #1 : 06.01.2009 - 12:33:51 am »
E navigatore znas da ce 2011 stoviriti auto koji leti :)

Offline navigator

  • * Vlasnik Foruma *
  • Pro
  • ******
  • Postova: 2524
  • Karma: 14
  • One Planet
    • Balkan
Odg: Automobilizam
« Reply #2 : 01.02.2009 - 07:38:06 am »
 Zahvaljujući Hamannu svjedoci smo još jednog stilskog usavršavanja. Dizajnerski ne previše uspješan BMW X6 prošao je kroz drastičan tuning čiji epilog donosi osnaženu estetiku, ali i konjicu postrojenu ispod lima. Ime mu je Tycoon.

Hamann je BMW-ovom crossoveru podario, kako vole reći domaći "stilisti", makeover, a koji uključuje karoserijske elemente izrađene od kompozita. Uvjerljiv nastup osigurat će i 60 mm šire tijelo vozila, ali i LED dnevna rasvjeta.

Također, automobil je straga dobio difuzor i neizostavni krovni spojler. Tačka na i su specijalni 23-inčni naplatci s pneumaticima mjera 315/25 u sklopu čega dolazi i spuštanje vozila za 40 mm.

Osim vizualnog tuninga Hamann nudi i tzv. performance kit za pojačavanje motora. Tako je X6 xDrive35 sada osnažen na 265 kW/360 KS, a maksimalni okretni moment mu je podignut za 140 Nm na konačnih 540 Nm u rasponu od 1.300 do 5.000 o/min. S obzirom da se preporuča skidanje blokade realno je očekivati maksimalac na 275 km/h.

U slučaju dizelske xDrive30d izvedbe može se računati na 195 kW/265 KS i 600 Nm, dok su xDrive35d brojevi 235 kW/320 KS i 660 Nm. U skoro vrijeme tuner će ponuditi ekvivalentni kit i za najjači xDrive50i.

I na kraju spomenimo izbor dvostrukog i četverostrukog ispušnog sistema, kao i brojne mogućnosti individualizacije interijera.
> Domains & Hosting <> Web Design<>BalkanBoard.com Forum
Jedna planeta, na njoj smo svi zajedno!
Balkan Chat soba

Sebastijan|97

  • Gost
Odg: Automobilizam
« Reply #3 : 01.02.2009 - 06:57:00 pm »
da ima na sajtu www.extra-zabava.com ta vest

Offline navigator

  • * Vlasnik Foruma *
  • Pro
  • ******
  • Postova: 2524
  • Karma: 14
  • One Planet
    • Balkan
Odg: Automobilizam
« Reply #4 : 11.04.2009 - 06:55:17 am »
Na 79. međunarodnom salonu automobila u Ženevi, koji je otvoren do 15. marta, posjetioci mogu da vide mnogobrojne novitete više od 250 izlagača iz 30 država.

Iako smo očekivali kako će upravo kriza zauzeti centralnu poziciju i u sjenu baciti cijeli sajam, dogodilo se upravo suprotno. Na ovogodišnjem salonu biće prikazano više od 120 svjetskih i evropskih premijera iz svakog dijela auto-sektora. Možemo slobodno zaključiti da se i dalje nastavlja trend novih tehnologija i alternativnih goriva i pogona, a tu je i dalje, možda više nego ikad, prisutno takmičenje oko smanjenja udjela CO2, s ciljem što manjeg zagađenja okoline.

Na ovogodišnjem salonu biće prikazano više od 120 svjetskih i evropskih premijera iz svakog dijela auto-sektora

Velika novost ove godine je i salonska televizija, koja će gledaocima prikazivati sve detalje i premijere izložene na salonu. Program možete pratiti na Internet stranici www.salon-auto.tv. Ovdje ćemo se osvrnuti na neke najzanimljive novitete na sajmu.

Alfa romeo MiTO GTA: Razlikuje se od obične "sestre" po posebnom aerodinamičnom paketu koji smanjuje otpor vazduha, felgama promjera 19 cola i usisnicima vazduha inspirisanih onima na modelu 8C kompeticione. Što se tiče zadnjeg kraja, branik je redizajniran kako bi obezbijedio bolji downforce, dok je poklopac prtljažnika takođe pretrpio izmjene. Izrađen je od karbonskih vlakana, a dobio je i mali spojler. Motor je novi 1,8-litarski četverocilindrični benzinac, opremljen turbopunjačem koji razvija čak 240 KS.

Audi TT RS: Neposredno prije salona u Ženevi, "Audi" je odlučio da, umjesto najave, u javnost pusti gotovo sve detalje o novom TT RS-u, koji, osim u kupe, odmah stiže i u kabrio verziji. Oba automobila pokretaće 2,5-litreni turbomotor s pet cilindara, snage 340 KS i obrtnog momenta od 449 Nm. Vozaču je na raspolaganju ručni mjenjač sa šest stepeni prenosa i poznati kvatro sistem koji prenosi snagu na sve točkove i omogućava RS-u ubrzanje od 0 - 100 km/h za manje od pet sekundi.

BMW 5 GT koncept: BMW-ov PAS napokon je ugledao svjetlo dana. Iza imena 5 Gran Turismo skriven je jedan od najkontroverznijih automobila u istorije firme. Ovaj eksperiment mogao bi završiti kao onaj "Mercedesov" s modelom R. GT ili PAS mješanac se ne može svrstati ni u jednu klasu, a dizajnerski izgleda kao mješanac petice, na čijoj osnovi je i nastao, nove sedmice i X6-ice.

Krajsler 200C EV koncept: Za razliku od većeg brata, svojim dimenzijama se uklapa u evropske norme. Četiri osobe ugodno će se smjestiti u unutrašnjosti koja posjeduje sve blagodati najmodernije tehnologije. Teško se odlučiti izgleda li bolje izvana ili iznutra, ali futuristički dizajn svakako zaslužuje najvišu ocjenu. Sistem pogona sastoji se od malog benzinskog motora potpomognutog litijonskim baterijama i električnim generatorom konstantne snage 55 kW. Udružene pogonske snage razvijaju ukupno 268 KS, koje ga tjeraju do stotke za sedam sekundi i omogućavaju najvišu brzinu od oko 200 km/h. Zanimljivo je to što ga 70 kilometara možete voziti isključivo na struju.

Pežo 3008: Izrađen na temelju studije predstavljene lani na salonu u Parizu, pežo 3008 konačno je ugledao svjetlo dana. Dugačak je 4,36, širok 1,83 i visok 1,63 metra, dok međuosovinski razmak iznosi 2,61 metar. Unutrašnjost je vrlo prostrana. Armaturnu ploču krasi prepoznatljivi dizajn kuće uz osvježenja poput head up ekrana, koji omogućava vozaču lakše očitavanje svih značajnijih informacija. Prtljažnik s osnovnih 512 litara zapremine može biti povećan do 1.604 litara. Paleta motora sastoji se od dva benzinska i tri dizelska agregata.

Škoda fabia skaut: Bazirana na "Folksvagenovoj" A04 platformi, kakvu koristi i VW polo i seat ibica, fabia s pet vrata podvrgnuta je posebnom tretmanu. U odnosu na klasičnu fabiju karavan, koju prati pomalo konzervativan izgled, škoda fabia skaut je opremljena mnogo većim i agresivnije oblikovanim karoserijskim dodacima, kao i većim felgama.

Tojota prius: Iako su mnogi detalji o trećoj generaciji "Tojotinog" hibrida neslužbeno procurili i prije prezentacije, potvrđeno je da će popularni japanski hibrid trošiti svega 4,7 l/100 km, ispuštajući manje od 100 g/km CO2. Postojeći 1,5-litreni motor zamijenio je 1,8-litreni VVT-i, koji samostalno razvija 98 KS, odnosno u kombinaciji s elektromotorom čak 134 KS. Snaga se na prednje točkove prenosi putem automatskog varijabilnog mjenjača koji doprinosi ubrzanju od 0 - 100 km/h za 9,8 sekundi, što je za sekund manje nego kod starog modela.

Folksvagen polo: U odnosu na prethodni model, novi polo je 36 mm duži, 32 mm širi i 13 mm niži. Unutrašnjost je osjetno prostranija i komfornija, mjesta ima više u sve tri dimenzije. Pet je novih motora koji se ugrađuju, među kojima su TSI, i prvi put komonrejl TDI. Svi dolaze upareni s ručnim, petostepenim ili šestostepenim mjenjačima, a u nekim varijantama dostupan je DSG sa sedam stepeni.

Volvo S80: Volvo je prije ženevskog salona otkrio detalje svoje luksuzne limuzine, a najveća novost odnosi se na reviziju pogonskih jedinica. U ponudu je uveden "prijatelj okoline", 1,6-litarski DRIVe turbodizel, kao i snažni tvin-turbo D5 koji sada broji 202 KS, uz smanjenje emisije CO2 na prihvatljivih 164 g/km. Slabiji, 2,4-litarski dizelaš opremljen je samo jednim turbopunjačem i razvija 173 KS, a biće dostupan i u modelima XC60 i XC70 opremljenih samo s pogonom na prednje točkove. Unutrašnjost je promijenjena ugradnjom nove konzole, te novodizajniranim upravljačem.


 

> Domains & Hosting <> Web Design<>BalkanBoard.com Forum
Jedna planeta, na njoj smo svi zajedno!
Balkan Chat soba

Offline navigator

  • * Vlasnik Foruma *
  • Pro
  • ******
  • Postova: 2524
  • Karma: 14
  • One Planet
    • Balkan
Odg: Automobilizam
« Reply #5 : 30.04.2009 - 12:22:15 pm »
Za spajker ne znaju baš svi, tek zaljubljenici u egzotične superautomobile. Nije bilo ni puno vremena za njegovo izgrađivanje popularnosti. Zanimljivo je da dolazi iz Holandije, zemlje poznate po mnogo čemu osim po automobilima.Firma "Spajker" ima dugu tradiciju, još od 1875, ali od 1925. do 2000. je bila vrlo dugačka pauza. Braća Jakobus i Hendrik-Jan težili su posebnim automobilima, a prvi su konstruisali u Amsterdamu 1898. godine. Istovremeno s razvojem automobila radili su i pozlaćenu kočiju za kraljicu Vilhelminu.
Posao je bio napravljen odlično, pa je kočija još i danas u upotrebi. Samo pet godina nakon prvoga spajkera pojavio se novi model 60/80 HP, prvi sa šestocilindričnim motorom, kočnicama na svim točkovima, stalnim pogonom i šasijom prilagođenom za loše puteve. Prije početka Prvog svjetskoga rata počinje proizvoditi avione zajedno s "Dutch Aircraft Factory N.V.", a nakon rata se bavi isključivo automobilima, sve do 1925.
Ručno izrađen ljepotan: Ovogodišnje izdanje salona u Ženevi donijelo je C8 aileron, novi model. Dizajn C8 ailerona je snažno inspirisan nasljeđem iz aviona. U skladu sa standardima aileron je ručno izrađen. Prednji kraj karakteriše još veća maska motora omogućavajući bolje hlađenje.
Zadnji difuzor je preoblikovan s ciljem poboljšanja funkcionalnosti. Ispod difuzora je postavljen dodatni spojler za povećanje potisne sile i učinka samoga difuzora. Bočno dvodjelno staklo s metalnim okvirom zamijenjeno je prozorom iz jednog dijela. Spoljašnji retrovozori su redizajnirani, uvijek u boji karoserije i postavljeni na dvije lopatice turbine koje služe kao nosači.
Cjelokupni spoljašnji izgled je čistiji i mekših linija. Za zadnja svjetla su korištene LED diode, ali i za prednja bočna svjetla te pokazivače smjera u redizajniranim prednjim svjetlima koja se sada svojim izgledom puno bolje uklapaju cjelinu karoserije.
Dimenzije automobila su optimizovane za povećanje prostora u unutrašnjosti i smještaj automatskog mjenjača dostupnog kao opciju. Struktura C8 ailerona je vrlo čvrsta, a korištenjem aluminijuma reducirana je ukupna masa. Upotrebom modernih tehnologija C8 aileron ima najbolju šasiju u spajkerovoj istoriji.
Saradnja s "Audijem": Poznata je saradnja "Spajkera" s "Audijem" pa i C8 aileron pokreće "Audijev" V8 obima od 4,2 litre i najveće snage od 400 KS. Moguće je odabrati dvije alternative prenosa. Prva je šestostepeni ručni mjenjač getrag s prenosnim odnosima prilagođenim V8 motoru. Druga mogućnost je ZF-ov automatski mjenjač sa šest stepeni prenosa i polugama za ručno mijenjenje na obruču upravljača. Novi sistem ovjesa uključuje dvostruka poprečna ramena sprijeda i straga.
Unutrašnjost je prostranija, ali je ostala posebno naglašena pažnja prema detaljima. Korištena je najkvalitetnija koža. Vozač i suvozač sjede vrlo nisko, blizu težišta automobila. Uz to, vozaču je omogućena sportska, skoro trkaća veza s automobilom.
Ploča s instrumentima je potpuno redizajnirana, ali je zadržan identitet uz poboljšanje ergonomičnosti i funkcionalnosti. Otvori ventilacije u dizajnu turbine donose bolju cirkulaciju vazduha. Između mjerača broja obrtaja i brzinomjera je integriran multifunkcijski ekran. Na središnjoj konzoli je specijalni audio-sistem karma, koji upravo u aileronu ima svoju premijeru u svijetu automobila.
Cijena u Evropi je 189.990 eva za verziju s ručnim mjenjačem ili 6.000 više uz doplatu za automatski mjenjač.
> Domains & Hosting <> Web Design<>BalkanBoard.com Forum
Jedna planeta, na njoj smo svi zajedno!
Balkan Chat soba

Offline navigator

  • * Vlasnik Foruma *
  • Pro
  • ******
  • Postova: 2524
  • Karma: 14
  • One Planet
    • Balkan
Odg: Automobilizam
« Reply #6 : 13.05.2009 - 06:24:38 pm »
Predstavljamo: Reno grand senik


Grand senik, automobil francuskog proizvođača "Renoa", spreman je za tržišnu bitku, jer treća generacija ovog vozila nudi više prostora i udobnosti za putnike te cijeli niz ekološki prihvatljivih motora.

Iako to u nazivu nije posebno naznačeno, grand senik je ipak član porodice megan. Nova generacija je dugačka 456 centimetara, što je sedam centimetara više nego kod prethodnika.

Bez obzira na dužinu, grand senik će nuditi mogućnost izbora pet ili sedam sjedišta, zavisno od potreba i želja kupca. Već same proporcije ovog četvorotočkaša upućuju na prostranost i komfor vožnje. Novi model brojnim opcijama korisnim tokom porodičnog putovanja nudi više praktičnosti od prethodnika.

Svjetla kao bumerang: Dizajnerski stil novog grand senika je vrlo prepoznatljiv. Velike staklene površine zauzimaju 3,6 kvadratnih metara, a sa staklenim panoramskim krovom koji se može otvoriti povećavaju se na 5,1 kvadratni metar. Jedna od značajnih dizajnerskih karakteristika su zadnja svjetla u obliku bumeranga, kojim se želi naglasti tehnološka naprednost novog modela.

Detalji koji ovom vozilu takođe daju na stilu su hromirana maska motora, okvir svjetala za maglu, spoljašnje ručke i linija na vratima prtljažnika. I nosač krova je sjajne crne boje, a bočne zaštite su u boji karoserije.

Pojavljivanje na putu uz lakše upravljanje je još bolja zbog šireg traga točkova. Posebna pažnja je data kvalitetu spoljašnjih elemenata.

Cijelu sliku kompletira paleta metalik boja s novom mokasmeđom, specifičnom za grand senik. Spoljašnji izgled je važan, ali kod ovog automobila unutrašnjost je glavni osvajač kupaca koji očekuju prostranost, ugodnu atmosferu, udobnost i cijeli niz praktičnih detalja.

Novi grand senik, prema najavama iz "Renoa", nudi sve ovo na većem nivou od prethodnika, a ima i svoje adute u borbi protiv konkurenata. Već kod prvog nivoa opremljenosti pazilo se na odabir materijala, pa je instrument tabla meka na dodir. Brisači su skriveni ispod poklopca motora iz estetskih i aerodinamičkih razloga. Ovakvim rješenjem smanjen je šum vjetra, a samim tim je poboljšana i akustička udobnost u putničkoj kabini.
 


Komfor veliki adut: Vozač i suvozač imaju osam odsto bolju preglednost. Dostupno vidno polje iznosi 87 stepeni, dok je okomito vidno polje povećano za 15 odsto. Međuosovinski razmak veći je za 3,4 centimetra nego kod starog grand senika. Putnici u drugom redu sjedišta imaju na raspolaganju 27,5 centimetara prostora za koljena, što je najbolji rezultat u klasi.

Treći red sjedišta u mnogim automobilima ovog segmenta je dosta upitan prema prostranosti, funkcionalnosti i upotrebljivosti. Kod grand senika je prostor za glavu u trećem redu povećan za 5,4 centimetra, a za koljena je dobijeno dodatnih 2,7 centimetara. Prema ovim brojkama grand senik ima najkomforniji treći red sjedišta, i iz "Renoa" dolaze uvjeravanja da se tu udobno mogu smjestiti osobe visine do 1,75 metara.

Funkcionalnost grand senika počinje s preklopivim naslonom suvozačevog sjedišta, kliznim sjedištima te četiri moguće konfiguracije. Senikova unutrašnjost nudi čak 40 pretinaca zajedničke zapremine 92 litra. Zapremina prtljažnika je kod sedmosjeda veća za 10 odsto.

Grand senik se osim praktičnosti može pohvaliti brojnim elementima koji vožnju čine udobnom. Opremljen je automatskim klima-uređajem, koji je prvi put predstavljen u novoj laguni, a potom i u novoj generaciji megana. Automobil je opremljen elektroničkom ručnom kočnicom, koja se aktivira automatski nakon gašenja motora i otpušta pritiskom na papučicu gasa. Pri parkiranju prvi put u segmentu pomaže vam kamera.

Na brzini od 100 km/h ovo vozilo se zaustavlja za 39 metara. Modeli s jačim motorima snage 150 i 160 KS opremljeni su većim diskovima na prednjim i zadnjim točkovima. Osim podvozja, grand senik koristi i električni servo upravljač iz novog megana.
> Domains & Hosting <> Web Design<>BalkanBoard.com Forum
Jedna planeta, na njoj smo svi zajedno!
Balkan Chat soba

Offline navigator

  • * Vlasnik Foruma *
  • Pro
  • ******
  • Postova: 2524
  • Karma: 14
  • One Planet
    • Balkan
Odg: Automobilizam, pogledaj auto.
« Reply #7 : 01.11.2009 - 08:24:20 am »
Ovdje u Švici vise reklame o ovom BMW-u na sve strane, pa reko da ga pogledam, ali mi nije nesto posebno, kao što sam očekivao.
Najnovija prinova je ujedno i najmanji model – X1. Riječ je o automobilu koji bi trebao konkurirati u poprilično zgusnutom segmentu kojim je donedavno neprikosnoveno vladala Toyotina Rav4. O dizajnu X1 ne treba previše pisati. Automobil izgleda gotovo identično konceptnom modelu koji nam je predstavljen na prošlogodišnjem auto salonu u Parizu. Blago je modificiran tek izgled stražnjeg svjetlosnog sklopovlja. Ista priča nastavlja se i u interijeru koji izgleda preslikano od većeg brata modela X1 – modela X3. Dva interijera razlikuju se tek po tome što je središnja konzola kod X1 blago zakrenuta prema vozaču, što je potez koji nam se sviđa, a za vjerovati je da će ga BMW nastaviti implementirati i na drugim novim modelima.
<a href="http://www.youtube.com/v/jvupRiZ2_8s&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/jvupRiZ2_8s&rel=0</a>
« Zadnja izmjena: 01.11.2009 - 08:26:47 am navigator »
> Domains & Hosting <> Web Design<>BalkanBoard.com Forum
Jedna planeta, na njoj smo svi zajedno!
Balkan Chat soba

Offline navigator

  • * Vlasnik Foruma *
  • Pro
  • ******
  • Postova: 2524
  • Karma: 14
  • One Planet
    • Balkan
Odg: Automobilizam, pogledaj auto.
« Reply #8 : 08.11.2009 - 04:11:18 pm »
Trkački automobil za svakodnevnu upotrebu

Pred nama je za sada najžešća verzija BMW-ovog trkača M3. Legendarnu oznaku CSL zamenila je GTS, ali je filozofija ostala ista - manje kila, više konja i unapređene vozne osobine.

Spolja, uz narandžastu boju, pažnju privlače prednji karbonski spliter, zadnje krilo i 19-colne mat crne aluminijumske felne na koje su montirane gume dimenzija 225/35 napred i 285/30 pozadi. U spartanskoj unutrašnjosti nije se našlo mesta za klimu i navigacioni uređaj, audio sistem, pa čak ni zadnju klupu, ali su zato tu rol-kejdž u boji karoserije i par školjkastih trkačkih sedišta. Odbacivanje suvišnih elemenata odrazilo se i na masu, koja je svedena na 1,49 tona. Upravo zbog manje mase, umesto zadnjeg stakla upotrebljena je plastika, dok je standardni izduvni sistem zamenjen lakšim, titanijumskim.

Šlag na torti je pogonska jedinica kojoj je zapremina sa četiri povećana na 4,4 litra. BMW nije otkrio službene podatke, ali se nagađa da M3 GTS razvija 450 KS, dok ih na zadnje točkove prenosi putem sedmobrzinskog automatizovanog menjača. Bavarci nisu hteli da otkriju ni podatke o ubrzanju i maksimalnoj brzini, ali su najavili da bi M3 GTS trebalo da nadmaši rezultat svog prethodnika E46 M3 CSL. M3 GTS biće proizveden u ograničenoj količini, koštaće 115.000 evra bez poreza, a prve isporuke započeti u maju 2010.

> Domains & Hosting <> Web Design<>BalkanBoard.com Forum
Jedna planeta, na njoj smo svi zajedno!
Balkan Chat soba

Offline navigator

  • * Vlasnik Foruma *
  • Pro
  • ******
  • Postova: 2524
  • Karma: 14
  • One Planet
    • Balkan
Odg: Automobilizam, pogledaj auto.
« Reply #9 : 31.01.2010 - 09:28:41 am »
Auto-salon u Detroitu, NAIAS 2010


Ako se po jutru dan poznaje, onda ovogodišnji salon u Detroitu nagovještava povoljniji period za posrnulu autoindustriju i sve faktore neposredno vezane uz nju.

U posljednjih 12 mjeseci, auto-saloni širom svijeta imali su blijeda izdanja koja su bila direktna refleksija stanja u svim sferama autoindustrije. Mnogi proizvođači bili su primorani odustati od nastupa, ponajviše ograničeni srezanim budžetima, a javila su se i razmišljanja je li vrijeme velikih i pompeznih auto-sajmova prošlo svršeno vrijeme?

Nekoliko dana prije otvaranja najvećeg sjevernoameričkog salona bombastično je objavljeno kako je kinesko tržište automobila SAD preotelo titulu najvećeg na svijetu. Dok su Amerikanci prošle godine, čak i uz program poticaja "keš za krntije", kupili 10,4 miliona vozila, odnosno dvadesetak odsto manje automobila nego 2008, kinesko tržište je sa 13,6 miliona prodatih vozila strelovito naraslo za više od 40 odsto.

Sjevernoamerički auto-salon na kredibilitetu je izgubio još prošle godine kada su mu leđa okrenuli svi vodeći evropski i japanski automobilski proizvođači. Ove godine situacija je nešto bolja. "Dženeral motors" i "Krajzler" su se, potpomognuti državnim finansijama, vratili iz mrtvih, a i odbjegli proizvođači poput "Poršea", "Ferarija" ili pak "Nisana" su odlučili da je red da se barem simbolično pokažu u "Kobo areni". Svejedno, daleko je to od blistavih dana kada je NAIAS držao primat među svjetskim auto-salonima po broju premijera i novopredstavljenih tehnologija.

Dominacija američkih proizvođača: Kao i prošle godine, većinu izložbenog prostora zauzeli su američki proizvođači. "Dženeral motors" se istakao brojem novih modela, a najviše pažnje privuklo je kupe izdanje moćnog CTS-V-a. Nakon što su s limuzinskim modelom pomeli evropsku konkurenciju u klasi, Amerikanci su predstavili atraktivni kupe koji, osim manje kilograma, odlikuje isti pogonski sklop s moćnim šestolitrenim V8 sa 556 KS sprijeda i pogonom odzada koji je limuzinskom modelu osigurao da postane prva limuzina na svijetu koja je stazu "Nirburgring" prešla za manje od osam minuta.

"Kadilak" je ugodno iznenadio i konceptom luksuzne limuzine kojom planira konkurisati "Mercedesovoj" S-klasi, BMW-u serije 7, "Audiju" A8 i "Leksusu" LS-u - XTS platinum. Ovaj automobil je po svemu sudeći gotov proizvod, a može se pohvaliti i naprednim hibridnim pogonom sačinjenim od benzinskog 3,6-litrenog V6 motora i elektromotora koji, prema tajnovitim "Krajzlerovim" direktorima, razvija oko 350 KS. Ipak, pažnju evropskih medija najviše je zaokupio koncept sportskog hotheča "Ševroletov" aveo RS. Sa 138 KS i atraktivnim dizajnom ovaj kompaktni model bi napravio dar-mar na domaćem tržištu kad bi Amerikanci imali hrabrosti da ga proizvedu. Zasad se čini da će automobil ostati tek još jedna hrabra konceptna ideja.

Novi fokus: I "Ford" je ugodno iznenadio. Plavi oval je nakon dvije generacije različitih fokusa za evropsko i američko tržište odlučio predstaviti jedinstveni globalni model treće generacije koji odlikuje atraktivni "kinetik" dizajn i moderna tehnologija. Tako će se, nakon fijeste, i fokus u više-manje neizmijenjenom obliku prodavati s obje strane Atlantika.

Od evropskih proizvođača najistaknutiji debi imao je "Audi" s drugom inkarnacijom električnog sportskog automobila e-tron koji bi trebalo da se pojavi u serijskom izdanju   do 2012. godine. "Folksvagen" je pokazao konceptni kompakt kupe koji djeluje kao kupe džeta iduće generacije, a BMW je dovezao najsnažniji Z4 SDrive35is sa 335 KS iz trolitrenog rednog turbopunjenog šestorocilindraša. Ovo je ujedno i najsnažniji model BMW-ovog roadstera s obzirom na to da su u Minhenu odbacili planove o izradi Z4 M-modela. "Mini" je u Detroitu pokazao bičkomber koncept koji aludira na budući SUV oksfordskog proizvođača, a "Mercedes" je, uz E-klasu kabriolet, publici servirao skulpturu za koju vjerujemo da nagovještava izgled nadolazeće nove generacije kupe limuzine CLS.

Japanci s jakom postavom: "Tojota" je detroitski auto-salon iskoristila kako bi nam pokazala još jedan hibridni koncept FT-CH koji bi morao rezultirati jeftinijim serijskim bratskim modelom priusu. Najviše pažnje je privukao "Hondin" model CR-Z, hibridni nasljednik legendarnog CR-X-a koji bi u prodaji trebalo da se nađe već na ljeto. Kompaktni sportski izgled je tu, a obožavaoce i medije zasad brinu tehnički podaci prema kojima maleni automobil raspolaže benzinsko-električnim pogonom sa svega 122 KS.

Elektroautomobili su ove godine zastupljeni u velikom broju, a organizatori su, namijenivši im zajednički prostor maštovitog naziva "Električna avenija", stavili naglasak na ekologiju.

Detroitski auto-salon dosad nam je služio kao vrlo vjerni pokazatelj onog što možemo očekivati od ostalih auto-salona, ali s obzirom na situaciju u američkoj ekonomiji, ovo bi mogla biti prva godina da više nije takav slučaj. Naime, već sada znamo za mnoštvo premijera koje će nam biti otkrivene na auto-salonu u Ženevi, pa bi se moglo pokazati da, ukoliko NAIAS ove godine podbaci u broju posjetilaca, to bude i njegova posljednja inkarnacija.
> Domains & Hosting <> Web Design<>BalkanBoard.com Forum
Jedna planeta, na njoj smo svi zajedno!
Balkan Chat soba

Offline navigator

  • * Vlasnik Foruma *
  • Pro
  • ******
  • Postova: 2524
  • Karma: 14
  • One Planet
    • Balkan
Odg: Automobilizam, pogledaj auto.
« Reply #10 : 06.02.2010 - 09:46:44 am »
Nova Kia Sportage

Nakon objave dizajnerskih ilustracija, sada su pred nama i prve zvanične fotografije novog kompaktnog crossovera – Sportage je postao zaista privlačan automobil.


Korejci definitivno više nisu ono što su nekad bili. U poslednjih nekoliko godina, Kia (i Hyundai), počeli su da proizvode vizuelno vrlo privlačne automobile, sa kvalitetnom mehanikom koja ima dugogodišnju garanciju, a sve to je rezultiralo velikim zadovoljstvom kupaca.

Japanskim proizvođačima opasno dahću za vratom, naročito što se tiče dizajna. Tako je Kia pod vođstvom bivšeg Audijevog šefa dizajna, Pitera Šrejera, počela da oduševljava svakim novim modelom.

Napredak je posebno vidljiv ako se novi model uporedi sa onim od pre pet i više godina. Sportage krasi već prepoznatljiv izgled ostalih modela iz Kijine game, a najviše podseća na Cee'd, Cadenzu i Sorento.

Sportage poseduje evropski šarm, a posebna pažnja posvećena je detaljima. Crossover sa petoro vrata deli platformu sa novim Hyundaijem ix35, a ujedno je duži i širi od starog Sportagea, što bi trebalo da rezultira prostranijom putničkom kabinom.


Iako za sve detalje treba pričekati otvaranje ženevskog salona, najverovatnije je da će Sportage pokretati 1.7 i 2-litarski dizelaši, i 1.6 i 2-litarski benzinci, poznati iz modela ix35.

Izvor: Autoklub.hr
> Domains & Hosting <> Web Design<>BalkanBoard.com Forum
Jedna planeta, na njoj smo svi zajedno!
Balkan Chat soba

Offline deloox

  • Moderator foruma
  • Novi kolac
  • *****
  • Postova: 29
  • Karma: 1
Odg: Automobilizam, pogledaj auto.
« Reply #11 : 08.02.2010 - 09:59:44 am »
SEAT Ibiza

Ljudi vole različite stvari. Zato, ako pitate ljude koja je njihova vizija savršenstva, uvijek ćete dobiti drugačiji odgovor. Od stvarnog do imaginarnog, od praktičnog do fantastičnog.

Kada smo odlučili dizajnirati novi automobil, htjeli smo da bude savršen – u pogledu oblika, sigurnosti, praktičnosti, u pogledu dizajna, detalja i performansi. Svako ko pogleda ovaj automobil – vidjet će savršenstvo.

Nova SEAT Ibiza: savršen automobil.

Nudimo Vam tri mogućnosti interpretacije savršenstva. Tri koncepta: tri opcije. Na Vama je da odaberete.

Reference

 

Serijska oprema Ibize Reference će vas oduševiti – njoj pripadaju napredna svojstva kao i korisne funkcije, koje olakšavaju svakodnevicu. Primjerice ABS najnovije generacije. Ili vozačevo sjedalo podesivo po visini i namjestivo kolo upravljača, električni prednji podizači prozora, prednji zračni jastuci za vozača i suvozača, bočni zračni jastuci za područje glave i grudnog koša te centralno zaključavanje s daljinskim upravljanjem.

Ali to nije sve. Nova SEAT Ibiza Reference Vam pruža širok spektar opreme najnovije tehnologije. Na primjer, pomoć pri vožnji uzbrdo, koja je sastavni dio ESP-a (elektronski program stabilizacije).Benzinski motori:
1.2 l (70 KS / 51 kW)
1.4 l (85 KS / 63 kW)
1.6 l (105 KS / 77 kW)Dizelski motori:
1.4 TDI-PD (80 KS / 59 kW) uklj. D-PF*
1.9 TDI-PD (90 KS / 66 kW) uklj. D-PF*
1.9 TDI-PD (105 KS / 77 kW)


STYLE




 

Tehnički detalji koji dolaze uz varijantu opreme Stylance su naš odgovor na Vaše visoke zahtjeve. Tempomat, radio-uređaj s CD playerom + Aux-in ulaz + komande na stupu upravljača, Coming-Home funkcija, prednja svjetla za maglu s osvjetljavanjem uglova i board computer: to sve uključuje serijska oprema.

I nemojte zaboraviti baciti pogled na dvostruka prednja glavna svjetla te vanjska ogledala i branike u boji vozila.Benzinski motori:
1.2 l (70 KS / 51 kW)
1.4 l (85 KS / 63 kW)
1.6 l (105 KS / 77 kW)Dizelski motori:
1.4 TDI-PD (80 KS / 59 kW) uklj. D-PF*
1.9 TDI-PD (90 KS / 66 kW) uklj. D-PF*
1.9 TDI-PD (105 KS / 77 kW)



SPORT

 

Vi ste sportista po prirodi? Onda je ova varijanta opreme pravi pogodak.

Serijska oprema uključuje dvostruka prednja glavna svjetla, kožnu ručicu ručne kočnice i kožni volan, radio-uređaj s CD playerom + Aux-in ulaz + komande na stupu upravljača, 16″ aluminijske felge i board computer. Dodatno možete naručiti 17″ aluminijske felge, ESP (elektronski stabilizacijski program) s funkcijom pomoći za vožnju uzbrdo, Bi-Xenon glavna svjetla sa svjetlom u krivini AFS, regulaciju daljine svjetlosnog snopa te stakleni podizni panoramski krov.Benzinski motori:
1.2 l (70 KS / 51 kW)
1.4 l (85 KS / 63 kW)
1.6 l (105 KS / 77 kW)Dizelski motori:
1.4 TDI-PD (80 KS / 59 kW) uklj. D-PF*
1.9 TDI-PD (90 KS / 66 kW) uklj. D-PF*
1.9 TDI-PD (105 KS / 77 kW)

Offline navigator

  • * Vlasnik Foruma *
  • Pro
  • ******
  • Postova: 2524
  • Karma: 14
  • One Planet
    • Balkan
Odg: Automobilizam, pogledaj auto.
« Reply #12 : 08.02.2010 - 08:12:53 pm »
Pa dobro, znamo da je Seat tvoj business, ali zar nisu nekako skupi u odnosu na druga auta u toj klasi?
> Domains & Hosting <> Web Design<>BalkanBoard.com Forum
Jedna planeta, na njoj smo svi zajedno!
Balkan Chat soba

Neptun

  • Gost
Odg: Automobilizam, pogledaj auto.
« Reply #13 : 13.03.2010 - 05:30:35 pm »
Da , sefe , pogledaj auto:

Ferrari protiv Aprilije... Misssiiiiimm... :P

<a href="http://www.youtube.com/v/YYgbvkvd-II&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/YYgbvkvd-II&rel=0</a>

Neptun

  • Gost
Odg: Automobilizam, pogledaj auto.
« Reply #14 : 25.03.2010 - 06:28:43 pm »
Ovo je nov prototip "Aprilije" , vidjet cemo , kako ce se pokazati....    ;)



Offline navigator

  • * Vlasnik Foruma *
  • Pro
  • ******
  • Postova: 2524
  • Karma: 14
  • One Planet
    • Balkan
Odg: Automobilizam, pogledaj auto.
« Reply #15 : 15.05.2010 - 10:56:31 am »
Ferrari je u svom planu za bližu budućnost naveo da do 2013. možemo očekivati šest novih modela ove kompanije među kojima će se naći i novi Enzo.

Ferrari je još jednom jasno dao do znanja da neće biti nikakvih ukrštanja između grand tourera i sportskih modela, odnosno da će modeli 612 i California i ubuduće biti jasno razgraničeni od 599 GTB Fiorano i 458 Italia.

Ponuda iz Maranella će tako činiti ta četiri standardna automobila i Enzo koji u Ferrariju smatraju posebnim modelom.

Prvi novitet bi trebalo da stigne već tokom iduće godine, a radiće se o kabriolet, odnosno Spyder verziji modela 458. Naredne godine se očekuje i nasljednik modela 612 Scaglietti, koji bi vjerovatno trebalo da bude prvi serijski hibridni Ferrari.

Uprkos tome što je nedavno hibridni pogon ubačen u konceptni 599 Hybrid, izvori navode da će se Ferrari ipak prvo odlučiti za ugradnju ovog pogona u veći 612, odnosno u njegovog nasljednika (kodnog imena F151) čiji komercijalni naziv još uvijek nije poznat.

Tokom 2012. na tržište će stići najveća poslastica ljubitelja Ferrarija. Riječ je o nasljedniku Enza koji bi trebalo da pokreće turbo V6 ili V8 motor, a veliki iskorak se očekuje na području aktivne aerodinamike. Ferrarijevi čelnici nijesu dali nikakve dodatne informacije o ovom automobilu.

Iste godine se očekuje i dolazak nasljednika modela 599 GTB Fiorano (kodnog imena F152), a 2013 će temeljno biti osvježen i model California, dok će znatno veći interes svakako izazvati 458 Scuderia.
> Domains & Hosting <> Web Design<>BalkanBoard.com Forum
Jedna planeta, na njoj smo svi zajedno!
Balkan Chat soba